FAQ

Hieronder vind je de meest gestelde vragen.

Bestelling en Levertijd

Vraag: Wat is jullie levertijd?

Antwoord: Bestel je als Nederlander? Dan is de levertijd, Ma-vrij voor 23:59 besteld = morgen in huis. Bestel je als Belg? Dan is de levertijd, 1 tot 2 dagen.

Vraag: Met wat wordt mijn bestelling verzonden?

Antwoord: Wij verzenden alle bestellingen vaak met postnl, maar ook met dhl.

Vraag: Betaal ik voor de verzendkosten?

Antwoord: Nee, wij verzenden alle bestellingen GRATIS door heel Nederland en België.

Vraag: Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?

Antwoord: Ja dat kan. Stuur ons een annuleringsverzoek met je bestelnummer naar: info@alorixa.nl en wij zullen jouw bestelling z.s.m annuleren voordat het toch wordt verzonden.

Vraag: Wanneer krijg ik mijn geld terug na de annulering van de bestelling?

Antwoord: Wij storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen na de annulering terug op de manier hoe je had betaalt.

Vraag: heb ik garantie op mijn bestelling?

Antwoord: Ja, die heb je. Wij bieden een garantietermijn van 1 jaar op alle producten aan. Mocht het binnen die 1 jaar niet goed werken of raakt het vanbinnen beschadigd? Dan heb je recht op een kosteloze reparatie of vervanging. Als een product niet meer op voorraad is of het is niet repareerbaar, dan storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je bankrekening. Opmerking. ls er door jezelf een slijtage of bij verkeerd gebruik beschadigd, dan heb je geen garantie.

Track & Trace

Vraag: Wanneer ontvang ik de track & trace code?

Antwoord: Je ontvangt de track & trace code pas, zodra je bestelling is verzonden.

Vraag: Waar kan ik de track & trace code vinden?

Antwoord: Je ontvangt de track & trace code in je postvak in. Mocht je het niet direct hebben ontvangen? Controleer dan de spambox.

Retourneren

Vraag: Mijn bestelling voldoet niet aan mijn verwachtingen, is het mogelijk om het te retourneren?

Antwoord: Ja natuurlijk kan dat. Je kan iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen, zonder gedoe.

Vraag: Betaal ik voor de retourkosten?

Antwoord: Ja, die zijn op eigen kosten.

Vraag: Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

Antwoord: Het kan gebeuren dat je je bestelling beschadigd ontvangt en daar bieden wij ons natuurlijk excuses voor. Je kunt het binnen 14 dagen retourneren. Artikel(en) dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het artikel(en) mag of mogen geen gebruikssporen bevatten. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als wij jouw retour hebben ontvangen, Dan zorgen wij er in ieder geval voor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je bankrekening staat. Klik hier om het retourformulier te downloaden en te invullen. Mocht het downloaden niet lukken of je hebt geen printer? Dan kan je ook een a4 blaadje gebruiken om alsnog te retourneren. Het retouradres vind je hier.

Vraag: Ik heb verkeerde bestelling ontvangen, wat kan ik eraan doen?

Antwoord: Het kan weleens gebeuren dat je verkeerde bestelling ontvangt, en daar bieden wij onze excuses voor. Je kunt het binnen 14 dagen retourneren. Nadat wij jouw retour hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je bankrekening staat.

Betaling

Vraag: Welke betaalmethodes worden er allemaal geaccepteerd?

Antwoord: Wij accepteren onder ander: ideal, bancontact, visa, matercard, maestro, klarna, shop pay en amex.

Vraag: Kan ik achteraf betalen?

Antwoord: Ja, dat kan zeker.

Vraag: Zijn mijn gegevens beveiligd?

Antwoord: Ja ze zijn beveiligd. Wij werken met een versleutelde SSL systeem. Dat houd in dat je gegevens zijn beschermd tegen identiteitsfraude of ander vorm van fraude.