Garantie & Klachten

Garantie

Onze garantie biedt volledige dekking voor alle fabricagefouten en materiaal defecten gedurende 1 jaar na aankoop. We zijn ervan overtuigd dat onze producten aan jouw verwachtingen zal voldoen, maar mocht er binnen deze periode een probleem optreden, dan heb je recht op een kosteloze reparatie of vervanging. Als een product niet meer op voorraad is of het is niet repareerbaar, Dan storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je bankrekening.

Opmerking. Bij normale slijtage en schade als gevolg van verkeerd gebruik vallen niet onder deze garantie.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@alorixa.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil . Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.